PENILAIAN
TENGAH SEMESTER (PTS)
TAHUN AJARAN 2022/2023
Mata
Pelajaran : BAHASA SUNDA Hari/Tgl : ......................................
Kelas/Semester : II/I Nama :
......................................
Waktu :
........................................
Bere cakra (x) di hareup huruf a,b atanapi c dina
jawaban nu bener !
1. Murid
kelas II keur diajar naon.…
a. nembang b. maca c.
nulis
2. sarerea
manu suhud, nembangna taya ka.…
a. kahayang
b. kaera c. kabosen
3. jalma nu
hirup uramana kudu.…
a. Rea batur
b. Rea musuh c. rea harta
4. Upama
hirup nyorangan karasana moal.…
a. rame b. genah c. ludeung
5. hirup
jeung jalma lian ulah.…
a. silih
tulungan
b. rukun
sauyunan
c. parasea
6. Jeung
papada jalma ulah.…
a. Duduluran b. silih hargaan c. papaseaan
7. Najan
kaayan hirup urang beda-beda kudu jadi alat pikeun ngarakeutkeun .…
a. Duduluran
b. Kaayaan c. adat kabiasaan
8. Nu
mangrupa tempat padumukan masarakat di indonesia.…
a. laut b. pilo Sumatera c. walungan
9. Islam,
Kristen, Hindu, Budha kaasup.…
a. Agama b. budaya c. adat istiadat
10. Cicingeun,
wanter, someah, kaasup kana.…manusa
a. Adat b. karesep c. kahayang
11. Kaulinan
nu make bal jeung kewuk.…
a. Beklen b. congklak c. sapintrong
12. Kumaha
rasana saupama hidep keur ulin teh.…
a. Bunga b. sedih c. sieun
13. Nu dalahar
mani rewog, naon sababna.…
a. Nimat
b. Raos
c. Nimat
kacida
14. Aya naon
bae di Candi Borobudur teh.…
a. Arca jeung
patung
b. Arca jeung
relief
c. Patung
jeung gambar
15. Sagala
rupa kaendahan jeung kani matan pamasihan.…
a. Bu Guru
b. Indung
Bapa c. Gusti nu Maha Suci
16. Nurukeun
hidep kalakuan Budi.…
a. Alus pisan b. biasa bae c. goreng
17. Jeung saha
Budi ulinna.…
a. Jeung
budak lalaki
b. Jeung
babaturan awewe
c. Jeung
babaturan lalaki boh awewe
18. Keyne
resep miara kekembangan di.…
a. Taman
kelas
b. Taman
sakola
c. Taman
kelas jeung sakola
19. Upama
urang nyaah ka sasatoan ulah.…
a. Ngurus
jeung miara
b. Mere dahar c. dicilakakeun
20. Saur bu
guru mun seug aya kasalahan jeung babaturan kudu.…
a. Pasea b. silih hampura c. seuseurian
No comments:
Post a Comment